Wednesday, May 11, 2011

Terkilan....

Assalamualaikum and Good Day,

Selepas sebulan cuti sem, 9 May lepas bermulanye semester terakhir aku. Bukan itu yang aku nak story. Tapi tentang rase terkilan aku dengan mak aku.

Ahad, 8 Mei bersamaan dengan hari ibu. Pada hari yang same aku nak berangkat pulang ke kampus. Mak aku pesan tak bole balik selalu. Dia risau aku drive jauh2. Maka di situ timbul ketidakpuasan hati remaja aku ni. Hati remaje ni mmg suke memberontak sejak2 ni. Dan aku sendiri xade jawapan kenape aku berkelakuan sebegitu.

Pertemuan terakhir antara aku dan mak aku does not end happily. Aku terkilan. Terkilan dgn sikap diri sendiri. Kenape la aku buat mak aku mcm tu. Rase berdosa sgt diri ni.

Maafkan adik mak. Adik janji akan study hard sem ni and berjimat cermat. Walaupun kadang2 ape yang mak putuskan utk adik, adik tak suke. Tapi adik percaye itulah yg terbaik.



I love you mak......

5 comments:

FarhanahAdzlan said...

like this..:)

alin said...

jelingan bermakna dari mak awak tu..hihihihi.. ;p

Gadis said...

Farhanah: Thank you so much for your respond...

Rossa: Haha, muke mak kite mmg selalu mcm tu... Serius sentiasa...

Khairunnisa' said...

:) It happens to everyone including myself, so what we can do is to not doing it again walaupun kita tak berapa suka dengan keputusan mereka. They know better than we do. That's what I learned from my dearest Dad.

Nisa'

Gadis said...

thank you khairunnisa'.... betol la, walaupun kite xsuke, when the time come, ape yg diowg decide tu la yg the best....